14 Mars 2011

Jag är såhäääääär trött efter en heldag, ja verkligen heldag, på stan tillsammans med min vapendragre Zarah!
Kom på att jag är fruktasvärt trött, så ni får helt enkelt nöja er med att jag är hemma igen, jag lever och ska kolla på Svensson Svensson en stund innan jag orkar lägga ner min själ i att göra ett lite längre och mer innehållsriks inlägg ;)


Johanna med monsterfötter! hahaha, värsta fläskfoten ju.
Finns även en liten rolig historia som utspelade sig efter denna bild togs.
Min pappa skulle ta fart på mig i denna gunga och ja, det hela slutade alltså med att han nog tyckte det var roligare än vad jag ansåg att det var, vräker på med ÄNNU mera fart och till slut så låtsnar den där spärr-grejen (den jag håller i) och TJENA vilken faceplant jag gjorde rakt ner i gruset! Haha, antar att min pappa var lika skadeglad som alltid och bara garva när detta inträffa. Han skrattar iaf än idag när vi pratar om det! Satan vilken uppväxt man haft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0