1 Mars 2011

Maaaaars månad har kickat igång och nu hoppas man på att våren börjar smyga sig fram snart. Skulle va så otroligt skönt efter denna långa vinter som varit. Någon mer än jag som tycker den känns längre än annars? Haha.

Anyway...tog en rejäl sovmorgon fram till kl 12 idag. Jaja, halva dagen borta men hade svårt att somna inatt och sov även dåligt när jag väl somnat. Blev en stor god frukost och en dusch+fix på det.
Ska snart åka iväg med Kakan till hennes stall och kolla till Ron och Tubbe lite, ge käk och sånt :)






Mitt superfina armband som jag fick av mina älskade föräldrar i studentpresent!



Well well, dags att kolla med Kakan om vi är redo att rulla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0