Tack för ikväll!

Kom nyss hem.
Blev en kväll med mina favoritgrabbar hemma hos Ulma med pizza, öl och Fifa :)
Får även tacka Ludde för att han följde mig hela vägen hem! Han var ändå ute och gick, så då sa han att han gärna gjorde mig sällskap, så inget skulle hända på vägen.

Men nu är det dags för mig att sova! Ska upp kl 7:30-8:00 imorgon. Ska iväg på "middag" ute i Näkna kl 11 så lika bra att vara pigg och fräsh då :)  Sooov så gott folket, godnatt!





Nu funka det som det ska igen, så länger upp en bild på dagens fynd!

Shortsdress från New Yorker 99:- bara! Supersöt:)

Kommentarer
Postat av: Karin

HOW CUTE IS THAT!!!!!????

2011-06-26 @ 19:07:15
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0