Sverige - Finland

Har ni någonsn sett en övertrött Johanna? Inte? Var glada för det! Haha, ligger helt utslagen på sängen med kläderna haft av, håret i ett enda kaos och med en garvattack som inte ger sig (Shenzi ligger och slickar mig i borren!!!).


Min eftermiddag/kväll har varit helt kanon :)
Först så knallade jag bort till Helens Körskola där jag mötte upp älsklingen. Han gjorde klart alla faser i teorin, så imorgon ska han äntligen boka uppkörning/skrivningen. Hoppas verkligen han klarar båda två på första med tanke på hur duktig han är!!!
Efteråt så mötte vi upp Chris och Orest, drog till Folkparken där vi/dom lira fotboll några timmar. Även Aho och Djimmyboii anslöt sig lite senare. Till slut blev alla hungriga och efter mycket om och men, ja då bestämmde vi oss för snabbmat! Så killarna hängde först med mig hem så jag kunde kolla till katterna och sedan gjorde vi ett stopp på Spicy Hot och även ett på Teaterpizzerian (tack älskling för du bjöd på mat :).

Så vidare till fotbollen då! Klart vi kollade på matchen, som dessutom slutade med att Sverige krossa Finland med 5-0 lite lätt ;)  Och jaja, ZuuuperZlaaatan pyttsa 3 mål, wäähäääj,good for him!


Tänkte att jag skulle påbörja någon ny serie...igen haha. Men somnar much better till något än att det är kanontyst här hemma. Lutar mot att maratona Ullared.


Aja, sova iallafall....eller försöka. Shenzi är en pain i the ass just nu och jag är lite ledsen för att Esmet inte längre kommer upp och magmyser som förut :/
Vet att det varit rätt trist här senaste tiden och ja, inte så mycket bilder heller, men kamerafaaaan blev ju snodd -.-  Blir ordning på det nart igen, jag lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0