Svamphjärna.

Hela mitt huvud känns degigt och svampigt. Trött, varm och allmänt seg efter för lite sömn och en otroligt varm, men ändå skön dag.

Knalla ju hem till min älskade bror förut på eftermiddagen. Hjälpte han gå och handla, samt få i honom något ätbart. Hoppas han mår bättre imorgon och kommer iväg till jobbet.
Kollade på tv, prata och så bjöd han även på pizza, rar som han är! Vi delade på en supergod kebabpizza, dock fick vi bara i oss en fjärdedel var, så jag fick med mig en del hem :)




Gick hem runt 19:30 och har sen dess faktiskt bara suttit i soffan och tagit det lugnt. Tjejerna är väldigt lugna ikväll, men det blire väl ändring på så fort jag ska gå och lägga mig -.-  Shenzi fick även dos nummer två av den kokta torsken, och ja vad ska man säga? Jag tror det är en favorit! Även hos Esmet, som annars är anti alla annat än torrfoder, haha. Hoppas hennes mage blir bra snart :)








NAE, avsluta allt på datorn och krypa ner och hoppas på att hinna somna innan en viss lillskit vaknar!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0