Speak.

Börjar bli dags för tant att gå och lägga sig känner jag, tröttheten har tagit över allt för mycket!

Även fast det varit en rätt seg dag så känns det ändå som jag fått massa vettigt gjort. Efter att ha tagit hand om allt här hemma och även sovit en stund, samt legat och lyssnat på åskan, så tog jag mig en powerwalk/joggingrunda på 5 km ungefär. Tog en väg som jag gick väldigt ofta när jag bodde hos min bror i Eneby för många år sen. Jag gillar den vägen, man kan verkligen bara släppa allt, njuta av omgivningen och bara vara :)







Nu ikväll har det inte hänt så mycket. Gick ut en sväng förut och tog en kort promenad med Djimmyboii. Hamna på en bänk där vi satt och prata, men till slut så trängde sig dom där jäkla myggen igenom strumpbyxorna och jag ville bara hem, haha. Fick med mig fem stycken, ytterst klinade myggbett med mig!

Men men, töserna tjatar på mig at tjag ska gosa ner mig med dom så det är lika bra att lyda! Vi ska kolla på en film tänkte vi,- Speak. Får se vad det är för något :) Lång dag imorgon också! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0