Sol & bad

Det är en väääldigt trött Johanna som har hittat liiite lite ork till att lägga ett par rader!

Startade min dag med att ensam dra bort till Folkparken runt 11 för att sola :)

Låg där i 2½ timme, vilket satt sina spår på min kropp. Fick mig en härlig bränna. Patrik ringde runt kl 13:30, och då knallade jag ner till honom, och sedan fick vi + Tommy skjuts ut till Åby! När alla hunkar samlats vid brannstatoin (Jag, Patrik, Tommy, Kleist, Chris och Aho) så började vi gåååå upp till Gransjön/Gransjönäs! Kan lova att jag ville dö efter alla branta backar, och den stekande solen. Ni som varit där och badat, vet hur vägen dit ser ut, haha. Men vi fick ju röra på oss. Väl framme så var jag först i! Grabbarna hoppade från berget ett antal gånger, men jag stod över...så jäkla höjdrädd! Blev även några sving i lianen, samt lite boll på bryggan nere vid andra sjön :)


Haha dom är så bänga dom där!

Runt klockan 17 så började vi traska ner mot Åby igen. Vi avslutade dagen med pizza och öl på ÅBy Krog...eller killarna rättare sagt! Jag är glad över att jag stod över den maten, för det var verkligen inget att ha; Tunn som satana, blöt och flottig. Får tacka grabbara för en helt kanonkul eftermiddag :)









Nu blir det sängen för min del, helt slut efter sol och bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0