Papper, papper och åter papper.

Sprang stan runt förut för att få ihop alla papper jag var tvungen att lämna in. Så först blev det banken, af, skatteverket och slutligen soc -.- OH VAD JAG ÄLSKAR MITT LIV! GE MIG ETT JOBB.

Mötte massor av studentflak på vägen och den mest spelade låten var nog Pitbull - Give me everything, haha.
Woo-girls, tutor, musik, skratt och skrik...vill se om denna glädje finns kvar efter helgen, när hälften av dom sitter där utan jobb eller pengar. I know what it feels like! Haha :P

Aja, har tagit disken, rensat alla papper och tänkte nu städa av lite. Sen får det bli en dusch och pyssla om mig själv för sedan knalla hem till min älskade man !!! Happy happy happy :) Ska tydligen få ett litet pakekeeeet, så himle söt!


Mammas pärlor! Haha Esmet ser dock inte så road ut, men efter bilden togs så somnade dom båda två tätt intill varann :)



Hälsa till satan, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0