Midsommarplaner.

Jag och min man fick förfrågan om att KANSKE följa med min bror och gänget till Västervik på midsommar. Detta beror helt på om de två personer som inte ska med, inte ska med, haha.


Dom har iallafall bokat två lägenheter på Lysingsbadet Camping. Om vi nu kan hänga med, så kommer jag bli överlycklig! Älskar verkligen det stället. Var där för några år sedan och ja, det är ett sånt mysigt ställe. Går man rakt igenom hela området, så kommer man till slut ut till en ö, som har en bro som leder ut till en ny ö och så vidare :)



Om nu detta inte blir av, så får vi helt enkelt se vad som händer. Antingen kommer man på något i sista minuten, eller så sticker jag iväg någon annanstans ;P
Vad är era planer för midsommar?

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Ja det var ju Kolmården, men det ska ju spöregna hela helgen så så blir det troligtvis inte :( Kommer bara sitta och dega här hemma och inte göra ett skit om det inte dyker upp ngt annat!

2011-06-21 @ 13:31:06
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0