Många timmar senare.

Tanken var ju att jag skulle bli kvar på stan bara en liten stund tidigare idag, meeeen jag kom hem nu 5 timmar senare, haha.


Mötte upp Zarah som även hon skulle systema, vilket vi gjorde. Men sen ville jag även hitta något att ha på sig till imorgon, vilket blev en söt shortsdress :)
Blev även lite käk och efter jag sagt hejdå till Zarah, så tog jag mig en supertan på NC. När jag ligger där i solariet och nästan är klar, så ringer telefonen. Det var Jaaaaana :D Hon är hemma från Karlstad nu över helgen, så då kan jag ju inte missa att träffa henne! Så vi gick runt en sväng och sedan satt vi oss nere vid vattenfallet under bron och bara pratade och pratade. Haha älskar hennes historier om pojkar hon träffar!
Runt 17:30 så tog jag mina supertunga påsar (hade 5 kilokattsand + mat i en påse, samt dricka i en annan) och knallade hemåt. Så nu har jag precis städat ur missarnas låda, fyllt på med ny sand och mättat deras magar.




Hepp, verkar inte funka att lägga upp bilder -.-
Får försöka fixa senare. Måste ta mig en dusch och fixa nu, ska iväg på fifa-kväll.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Gaaah O M G!

Jag kom hem, la mig framför tv'n och sov tills NU och klockan är BARA 20:45!

Inte OK!!! Meeeeeeen trött som fan var jag.

2011-06-23 @ 20:49:19
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0