Livet går åt rätt håll!

Såhär glad har jag inte känt mig på vet inte hur länge. Att få det där beskedet om skolan idag...så underbart!
Älskar när saker och ting bara faller på plats. Äntligen så kommer jag få en ordentlig utbildning, på bara 40 veckor dessutom, och kommer även få jobb lättare och inom ett par år, så kanske min dröm om att starta upp ett eget företag blir av :)  Är verkligen jättepepp på det här nu och ska inte sumpa detta!  Slippa allt som har med AF och soc att göra !!!


Solen försvann för en stund sen, så blev inget stekande idag.
Men har lite annat att styra med ändå. Var precis nere på Ica och köpte torksblock som jag snart ska koka upp. Shenzi har fått dålig mage, så måste få ordning på det. Lilla gumman har så ont :( Hoppas det blir bättre iallafall efter ett par omgångar med fisk och ris!

Fick även ett samtal av min bror nyss, så ska skynda mig på och sedan knalla bort till honom och umgås lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0