Insektsjäklar och födelsedagsfirande.

Är ni redo? Kommer bli ett långt inlägg, så läs bara om ni oooorkar ;P

Fredag: Mötte upp bästis på stan för att införskaffa en klänning till hennes 20års kalaaas. Hittade en jättefin långklänning till slut. Drog runt ett tag, sedan hem till mig där jag färga hennes hår, duscha och fixa. Runt 18:30 mötte vi upp ingen mindre än min vackraaaa Jaaaana :D
Blev systemet, handavtryck och massa bus. Vi satt här hemma och chilla, lyssna på musik och drack lite. Även Jannas vän Linda gjorde oss sällskap en stund :)
Drog vidare till Jannas brors polare nere  vid hotell Centric(?) och kvällen slutade på VK tillsammans med lite fler folk! Jättemysigt ställe. Dock massa folk, en ugly Betty och så en nervös kille som spillde ut sin nyiköpta öl över hela mina ben, haha. Vi kom hem runt 5 på morgonen, jag var klantig och ramla i slowmotion med cykeln!! Min skinka gör lite ont ;P  Somnade runt kl 6.



Insektsjäkel! Så himle snygg!!


En stjärt, en bredbent och en dinosauuurie!

Lördag: Vaknade upp kl 10, skiiit trött men inte ett dugg bakfull :)
Tog en dusch och gjorde mig i ordning, vinka Jaana och Mutta hejdå och så blev jag upphämtad av Nettan, Kakan och Eddie runt kl 12. Vi åkte till systmet där jag och Nettan kirra med vin och liknande, och dom andra två fixa med lite annat smått :)  Väl ute i Svärtinge så hjälpte vi till med att fixa lite småsaker såsom; Blåsa ballonger (haha galet kassa lungor vi hade), fixa med bord, stolar, mat. Blev ju kanonfint till slut! Kakans släkt och vänner kom runt kl 16 och så var det full fart på't! Supertrevliga människor och Kakan fick massa fint i present! Tackar så massor för god mat, dryck och en kanontrevlig kväll!

Käääärleksfåglar!


Ett par till ;D


Snygg-Liiina!

Själv tog jag inte så mycket bilder, med tanke på att jag inte har någon kamera. Men ska be Kakan skicka över några så läggs dom upp här sen ;)

Tusen tack igen för en perfekt helg, som även avslutades med filmmys hos älsklingen igår♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0