HAHa nej, det är inte OK!

Asså, jag gjorde misstaget man ALDRIG får göra.

Om det plingar på dörren, och du inte väntar besök...GLÖM INTE KOLLA KIKHÅLET I DÖRREN INNAN DU ÖPPNAR!
Jag glömde. Jag rusa ut i hallen och slängde upp dörren på TVÅ Jehovas Vittne tanter, som stog och predika för en väldigt kissnödig Johanna i all evighet kändes det som!
Dom står och spänner ögonen i mig när jag inte kan svara på deras frågor, samt står och bläddrar i en stackars bibel som knappt sitter ihop längre, helt frenetiskt. Tror dessa tanter är lika gamla som bibeln själv.

Efter några hundra GUDS ORD, så trycker en av tanterna en bok, samt ett blad, i händerna på mig och säger med en väldigt skräckinjagande röst "Vi kommer snart igen! Hoppas du då läst igenom denna bok, och kan diskutera livets stora gåtor med oss. Du är även välkommen på våra bibelcirklar vi har. Du kommer väl va?!?!"

OMfG, fuck my life. I'm Doooomed. Haha Måste se till att flytta snarast.


HAHA, hjälp rååååå!

Kommentarer
Postat av: Kakan

HAHAHAHA, min vän kommer bli ett freak! xD

2011-06-21 @ 19:52:32
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0