Godnatt Norrköping.

Jag är så jäklarns trött så hade tänkt komma i säng nu, men det är ett jäkla liv på folk alltså. Katter med för den delen, haha. Tjejerna racear i lägenheten och bruden ovanför flyttar sina möbler lite kors och tvärs.

Just ja, imorgon åker jag och mina bröder hem till våra älskade föräldrar i Köping. Äntligeeeen! Finns inget bättre ställe på denna jord. Dock så är det ju inte bara kul denna gång att komma upp, vi ska ju på begravning. Usch, tycker inte om det. Har varit för många på så kort tid nu :/
Först så skulle ingen av oss "barn" upp, för det blev pengastrul osv, men idag ringde bror Robin och sa, att om vi ville så kunde han betala våra biljetter. Så vi körde på det, verkligen supergulligt av han!! Så imorgon kväll kl 17:30 tar vi tåget. Egentligen så skulle jag inte följt med iallafall, eftersom det inte var en enda som ville vara snäll och ställa upp på att kolla till töserna här hemma, men fick till slut tag på Daniel, Patriks bror. Supertack till han som kommer hit en stund på onsdag förmiddag :)
Vi kommer hem igen onsdag kväll, så dom blir inte ensamma så jättelänge.

Nu har vi samlats i sängen, så ska passa på att försöka somna. Fast...det blir nog ett avsnitt av Jersey Shore först ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0