....

© CuddlyCake säger:
jag tror någon jävel skjöt någon nedanför precis !!!
2 smällar höga som fan, och alla springer iväg, en kille som blöder från bröstet
och dom skriker om ambulans!

© CuddlyCake säger:
alla på uteserveringen ducka under bord och det bara flög folk överallt
det sprang iväg 2 killar och shit

© CuddlyCake säger:

det ligger en kille med folk över sig vid deli, stol ute i gatan, polisen förhör och skit

OK! Detta är vad jag precis nyss fick höra av Zarah, som bor ovanför Deli. Om det nu är så, att någon blivit skjuten mitt på öppen gata, så äre brutalt jävla stört, och jag hoppas dom får tag på dom som gjordet, samt att killen som råka ut för det klarar sig!  Väntar på en uppdatering, så man vet mer med säkerhet vad som hänt. Usch, det är hemsk vad folk gör mot varandra!


Edit: http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6964226

Skottlossning var det! Får väl sitta och uppdatera då och då, se om man får reda på mer!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

SV: aaa men eller hur. Helt insane att det händer här igen liksom.

Har hört ljud förut som låtit som skott, men aldrig varit liksom så jag tänkte ju att det var så igen. Men icke!

2011-06-28 @ 22:06:47
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0