En midsommarnattsmardrömm eller?

Tjuu!

Vaknade bredvid min man idag, utvilad men inte ett dugg mycket friskare.
Men har faktiskt varit väldigt huslig såhär på förmiddagen / eftermiddagen,- har nämligen storstädat och snart blir det att ta hand om disken. Lite mat på det också kanske vore bra :)


Min midsommar då: Somnade hemma här igår efter jag kommit hem från Näkna. Sov från kl 17 och sen alldeles för länge. Vaknade upp på kvällen i ren panik, undra var jag var och med en förkyldning som blivit ÄNNU värre under min vila? Haha jag som trodde vila gjorde att man kände sig kryare. Insåg iallafall att jag aldrig skulle orka med att dricka och parta resten av kvällen, så istället träffade jag min man. Vi käka kebab, godis och läsk, samt såg på en skitbra film, åter kommer till den i nästa inlägg. Trodde att jag skulle bli frisk av min dunderkur, men icke. Får nog stå ut några dagar till med halsont och en snorig nöss! :)  Fick iallafall somna tätt intill min man inatt, så min midsommar blev inte så hemsk som man kan tro. Att supa skallen i bitar just på midsommar, känns som det var år sen man "behövde" göra, haha. Får tacka min man för att han ville spendera kvällen med mig, med risk för att bli sjuk. Även ett förlåt till Jaana m.fl för att jag aldrig dök upp igår, men hoppas dom kan vara förstående :/



Bara för att få inlägget lite "roligare" så får lille Shenzi vara med. Hon är galet söt när hon sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0