Dinner and Cuebar.

Jag är sådär gosigt trött och ska alldeles strax mysa ner mig med Esmet i en nybädad säng! Nyduschad och rena sängkläder...finns inget bättre!!


Efter att jag stekt klart på balkongen förut, tagit en dusch och tagit upp tvätten så mötte jag upp Djimmy :)
Vi hade ingen direkt destination men vi vadnra Kungsgatan ner och hamnade på Spicy Hot för Djimmy var hungrig. Han var supersnäll som bjöd mig på mat och efteråt fick jag äen en glass!  Gick runt lite, prata och till slut satt vi i skuggan på en bänk....länge. Och då bestämde jag mig för att jag ta mig tusan ille ha en iskall öl! Så jag knalla hem och bytte om lite snabbt och sedan hamna vi på Cuebar. Vi rörde oss hemåt runt 20:30 och ja, nu ligger jag här i min säng, haha.


Kom på att i min garderob, så fanns ju faktiskt mina supersköna sommarskor gömda!


PAPPA! Haha.


Ett av alla försök till att ta en normal bild på mig förut, gick sådär va ;P


Fortfarande inte heeelt ok !


Meeeen till slut så gick det ändå rätt bra. (och ja, brillorna? Mina blev ju stulna så fic kta det som fanns hemma. Inte ens mina, nån som känner igen att dom haft sådana?)

Får tacka Djimmy för en kul kväll. Nu ska jag vänta på att min man ringer mig och säger godnatt, kolla på Tusenbröder, käka lite poopcorn och slutligen försöka sova. Ska upp klockan 6-7 imorgon bitti igen :) Haha har inte känts som helg kan jag lova, har nog chockerat kroppen totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0