bye baby.

Hemma igen efter att ha spenderat min eftermiddag tillsammans med älskling. Han åker till Italien imorgon med sin mamma och kommer hem på torsdag kväll igen. Men jag betedde mig mer som han skulle vara borta i evigheter, haha lagom jobbig flickvän :D

Mötte först upp Patrik på stan, gled förbi Af för att lämna in varsit papper och sedan gick vi hem till honom. Medans han duscha så lagade jag mat (var nästan klar med maten INNAN han kommit in i duschen, haha), köttfärsås med pasta!

Haha vet inte varför men...KÖÖÖTT fifaaan!

Efter maten och en otrolig mättnad, så tog vi en promenad hem till mamma Annika för att hämta en väska. Blev kvar ett tag och pratade, alltid lika trevligt :)
Sen fick jag pussa min man hejdå för att sedan bege mig hemåt till mina tjejer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0