9 juni 2011

Tjenare!


Var precis ute på balkongen, och kände några få, mycket små, regndroppar! Så nu inväntar jag ett skyfall och så gärna lite muller på det, det skulle behövas efter alla varma dagar. Känns redan skillnad på luften iallafall, den är mycket svalare än innan.

Sov hos älsklingen inatt. Stack ner till han igår kväll och då blev det film,- I'm number four. Lite larvig film, inget i min smak men det gick att kolla på. Stack hem till tjejerna rätt tidigt morse också för att kolla så dom inte hade busat ihjä varann, haha. Båda lever men just nu ligger båda och sover, så det är riktigt lugnt och skönt här hemma!
Fick även golvbrunnen i duschen fixad förut. Fastighetskillen var här och fick bort det som gjorde att vattnet inte rann undan,- fem kilo gammal hår typ. Nasty! Sånt som varit innan jag flytta in. Så nu går det duscha mer än 3 sekunder utan att hela golver bli vattenfyllt :)

Har lite som ska göras idag:
-Disk
-Städ (Jag vet, jag städar jämt! Men hatar när det är stökigt hemma, även fast det alsdrig hinner bli det typ)
-Leta jobb
-Dusch
-Mat

Ska även träffa bästis senare. Får se vad vi hittar på för något :)

Kommentarer
Postat av: faster

Du får inte lämna en kattbebis ensam mer än korta stunder...

2011-06-10 @ 23:05:19
Postat av: Johanna

Hon/Dom klarar sig helt utmärkt, är man 11 veckor så tror jag inte det är något problem att vara själv med Esmet några timmar :)

2011-06-20 @ 14:13:24
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0