7 juni 2011

Godmorgon!


Blev väckt lite fööör tidigt idag av två busande missar. Först klockan 4 imorse då Esmet och Shenzi sprang runt i sängen (tass i munnen och i magen) och sedan klockan 8 då dom race:a runt i hela lägenheten. Kul att dom trivs ihop nu, mindre kul för mig ett tag framöver som inte kommer så sova så mycket ;) Men så är det med missebebisar!

Har legat kvar i sängen, kollar på Djursjukhuset och läst Nt & Aftonbladet som vanligt, haha. Shenzi ligger just nu bredvid mig på kudden och sover som aldrig förr. På tal om aftonbladet, jag förstår verkligen inte hur folk lyckas med sånna här saker?! Haha riktigt sjyssta brännor! Jag är glad över att jag aldrig blir sådär längre.
Men men, tråkigt väder idag såg jag precis. Hade tänkt lägga mig ute och sola, men det är molning och kvavt ute idag. Hoppas nästan på regn och lite mysigt muller!





Haha Surtanten Esmet var i farten igår!




Dags för lite frukost och sedan får vi se vad dgen bjuder på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0