6 Juni 2011 - Nationaldagen

Bra dag i det stora hela.
Katterna har busat helaste dagen (Shenzi våldför sig just nu på mitt ben/fot), Zarah har varit här och hälsat på också. Tog även årets första dopp ute i Klarsjön förut på eftermiddagen. Helt ok, inte öfr allt och defenitivt inte för varmt ;P Kom hem nyss. Knallade ut för att träffa grabbarna men inget hände så palla inte sitta bara, så jag stack hemåt.  Jaa, det var väl min dag i stort sätt. Nu tänkte jag mest bara gosa med tjejerna och sedan kolla klart på Tusenbröder.



Timbuktu - Resten av ditt liv.  Haha klockren låt!

Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod,
asså aldrig, även när du får en ny.
Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta,
så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögolock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..

Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0