5 juni 2011 - välkommen hem!

Vilken dag! Har haft fullt upp fram till nu...eller, lär inte bli e nlugn stund här hemma. Kommer till det snart ;)

Min dag lite kort:

- Knalla ner till Willys kl 8:15 imorse, halvvägs förbi Lagerlunda får jag sms av Matte att han försovit sig, och han kommer inte förrän kl 10!!! Så satt utanför ett oöppnat Wills i 1½ timme, haha.

- Jobbade, käka korv och hälsade på Kakan inne på Rusta, samt köpte kattleksaker. Kakan trodde hon skulle sluta 12, så jag satt från 12-12:45 och vänta, men gick istället in och handla mat och tog sen bussen hem. Haha ett jäkla väntande idag!

- Kom hem, sattihop nya sängen och städade. Skitsnyggt!

- Klockan 15:20 kom bästis och plockade upp mig och så åkte vi ut till Ö.ryd.
Varför? Joooo, för att nu är äntligen lilla Shenzi hemma! ♥
Hon är verkligen helt underbar! Helt knäpp, busar hela tiden, äter vuxenmat (vad är bebismat liksom, haha), drygar sönder mot Esmet och ja, är som en hund...tar saker i munnen och kutar iväg :P
Esmets första intryck var att hon är skitäcklig, jobbig, ful och borde inte alls få bo här! Haha. Men nu är det Shenzi som slår tillbaka, fräser och försöker bestämma. Så söta mina töser! Kommer nog gå kanon mellan dom till slut :)


Lilla Shenzi.


Nu ska jag bygga en liten trappa upp till sängn så hon slipper ligga nere på golver inatt, haha. Räcker med att hon inte ens kommer upp i soffan!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Lovar att jag ska komma och hälsa på sötkatten när jag inte mår som en crapbag! ;O

2011-06-06 @ 09:45:38
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0