3 juni 2011

Tjosan i trosan!


Var några dagar sen nu så tänkte dra en kort sammfattning av onsdag-idag.

Onsdag:
Drog ju hem till broder där vi först drack lite ciiiider och öste musik. Mötte sedan upp Mutta och gänget för att sedan dra till Eurobowl (?) Jag har sagt det innan och jag säger det igen; Bowling är INTE min grej, haha. Fic nog 9 poäng första serien och sedan 17 poäng på den andra, haha. Blev lite öl och sedan drog vi vidare till Trä'gårn. Träffade faktiskt på Lina (lyxbloggarksan) där, riktigt trevlig tjej!  Hade även en lång konversation med Reinar Svedalh (rätt känd affärssnubbe) haha, en halvgalen norrman. Hela kvällen slutade på Hugo.  Jättrevligt verkligen och massa folk! Får tacka Mutta som bjöd mig på inträde och även lite oooel! :)
Dock så var det någon horunge som inte kunde hålla sina fingrar i styr, som stal min jacka, mp3, solbrillor och min kamera ur väskan!!! Måste varit en tjej med tanke på jackan och solbrillorna. Aja, hon var ju snäll som tömde jackfickorna innan. Blir så trött på folk.  Så ja, just därför finns inga bilder från kvällen.

Tosdag:
Igår så var jag hemma hela dagen. Älskling kom förbi på kvälle och då gjorde vi missbildade pannkakor och kollade på film,- Just go with it! Haha superhärlig film!

Idag:
Sitter just nu och inväntar mina föräldrar som ska komma hit med nya sängen och sedan ska vi rulla hem till farmor en sväng :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Fan tog dom så mycket? :/

Har du hemförsäkring? Borde väl iaf kunna täcka kameran... eller, självrisken kanske kostar mer än själva kameran? Hmm.. trist i vilket fall som helst :(

2011-06-03 @ 12:59:00
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0