26 juni 2011 - laundry day.

Sha shaaa!

Här ligger jag som en fläskpadda i sängen och har precis stoppat i mig en vattenmelon! Okej, inte en hel, men en fjärdedel iallafall! :)
Väntar även på att tvätten ska torka nere i tvättstugan, tar ju sån tiiiid. Men skönt när man väl är färdigt med det.
Under tiden så ligger jag och kollar på en av dom bästa filmerna;Ronja Rövardotter!  Sån himla mysig film...jag vill ju också bo i Mattisskogen.


Just ja, igår så fick jag äran att ta ett par öl och basta tillsammans med ett gäng hunkar! ;D



Chris, Aho, Patrik och Tommy





Superskönt var det, även om jag är så dålig på att basta, haha. Mitt huvud blir för varmt och tjockt!
Tror faktiskt att min förkyldning försvann till en viss del efter vi suttit och svettats ett bra tag.
Tack grappar för en trevlig kväll :)

Nae, återgår till filmen nu!

Kommentarer
Postat av: Beata

Hehe, vad gullig du är =)

2011-06-26 @ 18:27:47
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0