21 juni 2011

Hej bloggeeeeeen!!


Jag är såhäääääääääär trött just nu. Fick ungefär 4 timmars sömn inatt/imorse, klockan 8:20 ringde Mimmi och väckte mig, vilket var tur eftersom jag skulle med henne till frisören kl 9 ;P
Så då var det bara gå upp och snabbt göra sig iordning och knalla snabbt som tusan ner till Halling! Ojojoj, så snygg i håret hon blev :)

Efteråt så gick vi till Ica en snabbis där Mimmi köpte med lite frukost som det bjöds på (tackar så massor!), färgade håret och sedan så avslutade vi med att gå till Nordic Club för att bättra på brännan. Fick bli en supertan idag, lika bra med tanke på att solen inte verkar vilja visa sig längre. När kommer det fina vädret tillbakaaa?!??!
Aja, tänkte faktiskt ta mig en powernääp för att få tillbaka orken. Om jag nu kan somna till en stund, grannarna är igång med bas och musik idag med. Frågan är om man ska antingen sätta upp en lapp och hoppas på att någon känner sig träffad om jag skriver att det är på våning 1, eller om jag bara ska ta och gå ner? Dock så är det faktiskt två människor jag helst inte står face to face med sådär, så får nog köra på det lite fegare sättet. Nåt borde ju funka. Tänker inte stå ut med hög musik 5-6 dagar i veckan, bara för att någon har köpt nytt ljud -.-




Ge tillbaka mitt soliga och fina Norrköping!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0