17 juni 2011 - regn.

Insåg precis att klockan börjar närma sig 16:30 denna fredag, och jag sitter fortfarande med hoodie, mjukisar och tofflor på mig, haha.  Men det har regnat hela morgonen, förmiddagen och även nu, så det är lite skit i samma! Dock måste jag gör mig i ordning snart, ska på dejt ikväll :)




Igår kväll så blev det att träffa min man efter att han varit på gymmet :)
Vi knalla upp hit efter att ha styrt lite hos honom, och ja vad gjorde vi? Nötade Jersey Shore (haha har fått honom att ladda ner alla säsonger), vilket vi även gjorde nu på morgonen och fram till kl 15!
Först så steg jag upp kl 7 för att min tvättid satt igång då...var som en jäkla zombi i hissen ner till källaren. Sparka igång 3 maskiner, gick upp och la mig igen och fick även sällskap av Esmet och Shenzi. Vi låg och gosa allihop, jag måste ha somnat om för kl 10 fick jag skynda mig ner för att hänga upp allt så det skulle hinna torka till klockan tolv.

Morgonmys♥

Tänkte få i mig lite mat nu, så väntar på att theee macaroons ska koka klart där ute i köket. Haha, inte konstigt det går snett med min matlagning när jag oftast hamnar här under tiden!


Hälsa till satan, vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0