16 juni 2011

Shululu!


Sovit som en sömnlös inatt...alltså, ingen sömn alls nästan, haha.
Tjejerna somna innan mig, och när jag väl är på gång ja då händer samma sak som alltid, Shenzi retar upp Esmet och så är det igång -.-  Somna någon timme runt 4, vakna, somna om och sådär höll det på fram till 10, då gav jag upp!

För min del idag så är det massa tråkiga måsten som måste göras:
- Ärenden på stan
- Lämna papper
- Diska
- Städa
- Sola (dock lite roligare ;P)

Så tänkte att jag drar ner nu, så slipper jag även alla Eber-elever som tar studenten idag!
Min man är även påväg hem nu från Italien, så hoppas på att hinna träffa honom senare idag♥


Var tog det fina sommarvädret vägen? Saknar att ligga i en park och bli brun och snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0