15 juni 2011 - hemma.

Usch usch usch, inte helt Ok att vara hemma igen, får alltid en klump i magen när man åker hem från mamma och pappa. Saknar dom redan nåt så otroligt mycket.
Möttes dock av två riktigt glada missar i dörren när jag öppna, så fick trixa lite för att fånga upp båda ;P Shenzi har nog mest saknat mina stortår, hon ligger och käkar på dom nu haha. Och lilla Esmet går runt och pratar...får anta att hon berättar hur mycket hon saknat mig, och hur mycket bus som hållt på med under dessa 24 timmar ;)


Möttes även av detta när jag kom innanför dörren. Vad jag vet brukar jag vanligtvis inte duscha med tofflor på ;P

Har iallafall haft det jättebra uppe i Himmeta! Älskar när hela familjen Steen är samlad, det är inte så ofta, men när det väl händer så uppskattar man det så mycket! Finns inga ord som kan beskriva kärleken till dessa männikor. Vi är en riktigt speciell familj som alltid har kul tillsammans, och jag älskar't! Tycker verkligen att folk ska ta vara på det dom har...en dag kan det vara försent. 
Så får tacka för denna gång, så ska jag tusan åka upp snart igen, och då blir jag kvar betydligen mycket längre.
Haha på tal om att ha roligt...vi hade 20 minuter på oss att komma från Köping till tåget i Kungsör. Det har nog aldrig gått så snabbt dit,- fast med en pappa som gasar vid rödljusen så bakdäcken släpper, så kom man fram med 5 minuter till godo ;) hahahah. Alla hade väärldens panik i bilen och tidigare var det problem med att köpa biljetter. Men allt löste sig som alltid och ja, nu är man hemma igen.


Brorsorna. Haha älskar bilden!


Grisen Ville (Villiam) och en Sinus (Kalliam) i bakgrunden :D


HAHAHA alltså, han är ju Kiiiingen! Man kan fan inte se mer nöjd ut än såhär ;D

Nu är det dags för mig att styra lite här hemma, samt ha gullemys med de två puckona.


Hälsa till satan, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0