14 juni 2011 - köping

Goood eftermiddag!


Fyfan vilken helvetesnatt jag hade!  Först låg vi alla samlade i sängen, lyckades somna till nån timme och sen fick Shenzi för sig att irritera Esmet -.-  Så dom två började busa runt, det var varmt och som på toppen av ett rödljus, så hade jag även fått världens huvudvärk!  Det började bli ljust ute, Esmet tröttna på lillskiten och somnade om i soffan och efter ett tag så måste Shenzi också ha somnat, och DÅ, kunde jag också få några timmars sömn till.
Vaknade dock 7:30 av att älskling ringde. Han lova höra av sig innan dom gick på flyget :) Allt hade gått bra än så länge, och nu sitter dom nog och har det riktigt bra nere i Rimini.


En högst ovanlig syn ;P

Vaknade igen klockan TOLV! Haha sovit bort halva dagen, men det behövdes.
Dåligt väder ute idag också. Fast då blir det mysigare att åka tåg...tror jag!
Har precis packat ner det som behövs, tänkte ta en dusch och sedan försöka göra mig klar. Blir även en hel del gos med tjejerna innan jag måste möta upp mina bröder på tågstation :) Det ska bli skönt att få komma bort en liten stund från denna stad, även om det bara är för en dag. Blir kramkalas hemma hos mamma och pappa sen

Vi hörs imorgon kväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0