10 juni 2011

Godmorgon gott folk!

Vaknade av katterna vid 7 imorse, men bestämde mig för att jag fortfarande var trött och somnade om efter ett tag.


Tycker vi startar dagen med lite skön musik ;D

The Sweet - Poppa Joe.
Haha vet inte alls hur jag kom in på att leta upp denna låt inatt, måste ha varit Ullared's fel! Skön tusan i vilket fall ;P

Idag har jag massa grejer att göra.

-Möta älskling på stan
-Leta efter en klänning till imorgon
-Träffa Kakan
-Systemet
-Få upp lite saker i förrådet
-Träffar min vackra Jaaaaana♥

Bara sätta igång. Puss i pannan!

Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Fin blogg! Älskar headern :D

2011-06-12 @ 20:38:50
URL: http://mandycandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0