1 juni 2011 - Sommarens första dag

Ja det är väl det man brukar säga om 1:a Juni, att nu är sommaren här på riktigt! :)

Somnade ju igår med världens huvudvärk, och hade tyvärr oturen att vakna upp med den också.
Inte nog med det så väcktes jag 8:30 av glada, skrikande och musikspelande Eber-elever som förmodligen fira att studentveckan dragit igång! Ska inte klaga, dom får ha sitt roliga för jag minns hur kul vi hade för ett år sedan. Shit så snabbt tiden har gått, känns inte som att ett helt år har passerat.



Idag då?  Blir nog att först försöka vila bort huvudvärken och sedan komma in i duschen och piggna till lite.
Skulle ha åkt ut till Svärtinge idag för att fira Lina som igår fyllde 20, men känner att jag faktiskt måste avstå då mina pengar sjunger på sista versen..typ. Lite tråkigt men ibland måste man avstå roliga saker för att prioritera kanske något viktigare och i mitt fall är det katterna. I helgen hämtar jag hem vårat lilla tillskott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0