Wasa och Shemales!

Oh herrejävlar vilken kväll det var igår! :D

Började kvällen hos min bror tillsammans med bästis, Patrik, Nathalie, Mutta, bror såklart, och senare så anslöt sig även Lina och hennes syster. Var ett förkrök som det brukar va, med musik, skratt och så blev det även Jag har aldrig. Haha, spännande saker man fick reda på från folk ;D

Det var bestämt att vi skulle dra vidare ner till Hugos, men väl där så insåg vi att det inte kändes värt att stå i kö i typ en timme, så jag, Kakan, bror och Nathalie kila vidare till Wasa. Där möttes vi av en rejäl värmevägg och massa massa folk och en rejäl kö i baren! Men trots det, så hade jag och Kakan en sån jäkla perfekt!! Vet inte hur man ska sammanfatta det hela så det får bli nåt sånt här; Öl, balkonghäng, sörpingsfolk/ramunderbarn (haha kakan hatar mig när jag ser dom), hemskt dåliga kareokesångare, EN SHEMALE, hack i skivorna och öldränkta kläder pga att folk bara skiter i att man kommer och går med ett fullt glas i handen -.-

Angående the shemale: Jag hade varit inne, skulle ut till balkongen igenoch råkar då dra till med min ring på en vad jag trodde var en tjej (Han/hon/den/det hade huvet vånt bort från mig) så jag böjer mig fram och ber om ursäkt och då vänder sig denna människa om och jag möts av ett väääldigt manligt mörkhyat ansikte med peruk på huvudet xD
Löstuttar, kortkort, peruk och lösnaglar...jag mådde lite dåligt efteråt hahaha.





Kakan, Lina och hennes syster :)


Sputte och Mutta.


Snyggingar!

Blev inte mycket bilder igår, man glömmer liksom bort det lite. Anyway, min och Kakans kväll sluta här hemma då vi kröp ner i mn säng och somna bredvid varann, hihi gossigt! ♥  Tack för en superfin kväll, vi behövde det!

Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

Härliga bilder :)

2011-07-30 @ 17:20:15
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0