Vin & SuperMario.

God kväll!


Sammanfattar lite kort vad som hänt under dagen;

- Bästis kom hit. Vi åt Donken frukost, kollade på löshår och hästar
- Fick skjuts till stan runt kl 13 så jag slapp gå i regnet. Tack bästa Cookie!
- Mötte upp min man på bibban, där han skrev ut lite papper
- Fixade med bankpapper och allt annat, gick sedan och lämande in dom.
Kan ju tillägga att det pissade ner från himlen, så både jag och Patrik var dygnsura...

- Bob plockade upp oss vid Lidl. Patrik fick skjuts hem, och vi två åkte vidare till Ingelsta där Bob shoppade lite. Blv även en sväng in på systemet.
- Hem en snabbis för att kolla till mina älsklingar, samt byta kläder
- Fick skjuts hem till Patrik. Han var påväg hem från gymmet så jag diska, städa och började med maten; Chili con carne á la Steenström, haha!


Svensk husmankost när den är som bäst. Så jäääävulskt gott!


Efter att jag varit hemma hos min man, samt pratat med hans mamma en stund så styrde jag mina steg hem till Bob :)  Väl där hemma blev det en hel del skratt, vin och SuperMario på hennes Wii.




Jag:
Asså, jag har nog fan inte spelat tv-spel på 11 år eller nåt...
Bob: Jag har inte spelat på...4 dagar!

HAHA, så störd!
Får tacka både min man och Bob för en jättefin dag! Behöver föer sånna här spontana dagar :)


Nu är jag hemma iallafall, och ikväll är det lugnt i huset. Så det får helt enkelt bli sängen för min del, och hoppas på att dom pälsiga damerna håller sig relativt lugna dom också. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0