Medicin och dietmat.


Hemma igen efter Shenzi's Vet.besök! Han kunde inte hitta några buksmärtor eller liknande, så alltså inget som gav förklaring till hennes dåliga mage. Fick en tablett (uppdelad i 8 delar) som hon ska ha 1/8 av per dygn i 3-5 dagar, eller så länge som jag ser att det behövs :) Köpte även en dietmat som skulle vara bra för dålig mage, 0,9 kg för 289:- Men detta var helt klart värt varenda krona, även om jag nu är lite smått fattig. Nu får vi hålla tummar och tassar för att lilltösen blir bättre så småning om!


Dyr jäkla mat, men väldigt omtyckt!


Tabletter i ett blodprovsröör, och en spruta som kan fyllas med vatten för att förenkla sväljandet av tabletten.



"Funkar inte det här så kan du inte ringa o klaga iaf...jag går på semester nu :D" var det sista han sa innan vi gick hem...emh OK! ;P Han tyckte även det var hysteriskt roligt att Shenzi är döpt efter hyenan i Lejonkungen. Hon liknar faktiskt en i ansiktet!!


Jobbigt att gå till doktorn ;)
Ligger helt utslagen på sängen efter besöket. Hon fick i sig lite mat nu ikväll med! Matkoma kanske? Haha.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

"Jag var ju så himla hungrig matte, men vill ju inte bajsa helt feeeel. Nu blev det guuud mat, så då jag äta mig määäääääättast"

2011-07-07 @ 21:24:34
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0