Lång dag.

Ja idag har det varit en lång dag med blandade känslor.



Bästa vän och hennes fina prins, Ron ♥

Följde ju som sagt med Kakan till Hästkliniken idag. Hennes mamma och hennes kompis följde även med.
Jag tänker inte gå in på vad som sades eller liknande, det är deras grej. Men jag kan verkligen känna med Kakan.
Dom två har sån fin historia och jag förstår hur mycket dom betyder för varandra och det är så underbart. Jag älskar att se Kakan ihop med sin prins, hela hon skiner.  Har iallafall haft en bra dag, även om allt inte riktigt är som man önskade.

Vi åkte även till City Gross förut med för Kakan blev sugen på Amerikanska pannkakor! Sagt och gjort...vi handlade och åkte sedan hit. Supergoda blev dom!!! Skulle kunna leva på endast dom och sirap :D
Nu är jag svintrött, så blir sängläge för min del. Dock kommer det inte bli någon sömn förrän runt 2-3 inatt, då grannarna är igång igen. Blir att gå upp tidigt imorgon...familjemys på gång!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Tusen tack igen för att du följde med. <3

och muuuumms för pannkakorna! :D

2011-07-15 @ 21:26:46
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0