Kakan skriver historia!

Orkar egentligen inte skriva...är så hilma trött verkligen!
MEN, jag kan iallafall berätta att jag spenderat min eftermiddag med bästis och hennes mamma. Först åkte vi ut till Ron&Tubbe och fixade med dom och gosshaa, sen åkte vi tillbaka hem och här ska ni få höra något; Kakan gjorde köttfärssås...helt själv!!! Haha, den kvinnan är väl ungefär lika bra som mig på att laga mat, så detta är stort liksom! Blev verkligen supergott så det tackar vi för, samt glassen!  :)












Haha, istället för gissa bajset...Gissa djuret ;)
Lill gubben hamna nog litte i vägen när maskinerna kom.


Härligt slut på dagen, och solen titta ju även fram efter allt regn♥
Nu känns det som att både jag och tjejerna kommer somna snart, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0