I min volvo 142!

Ligger i min säng och är mer frustrerad än vanligt. Att bo mellan två våningar, som ständigt öser musik och har en jävla bas som står och slår gör mig galen! Kalla mig surkärring or whatever, men det är faktiskt så jävla illa! Folk får gärna ha kul, lyssna på musik och leva som vanligt folk...men hade ni bott här hade ni förstått mig. Blir det ingen förbättring när förvaltaren är tillbaka från semestern och ringer dom (finns inget journummer) så blir det faktiskt att se sig om efter en annan bostad. Jag visar alltid respekt för mina grannar...stör faktiskt aldrig. Och när det är så att denna musik pågår hela dagen, sen samt hela kvällen så pallar man inte.
Spelas just nu; I min volvo hundrafyrtiotvåååååååå...aaa!!



Aja. Haft en kanondag med bästis. Vi käka kebabeeen, gick runt på stan en sväng, åkte vidare till MediaMarkt samt dampa loss som vanligt. Har saknat det otroligt! ♥  Imorgon ska jag följa med henne till Vet. kl 13:30 med hennes häst.



Innan det så har jag massa annat som måste hinnas med:

- Banken
- F-kassan
- Vägledningscentrum
- Soc och lämna papper (slipper skiten snaaaart)


Nu blir det film. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0