Himmeta.

Lite bilder från helgen:

Fredag.
Anlände till Kungsör station vid 14:30, blev hämtade och åkte sedan för att handla lite gott till kvällen :)



Kungen anlände ;)


Grabbarna hjälpte mig med tvätten ;D


Pappa och Patrik drack öl och höll koll på grillen.


Man blir alltid lika bortskämd med maten hemma hos mamma och pappa, alltid något gott! :D


Sinus höll koll på oss ;)


Fläsk ska fläsk ha :D  Soooockismisse!


Hästarna fick kvällmat och lite mys.  Dom får gå i hagen vid huset nu, blir inget mer sommarbete då först Nordman blev dålig, och nu är Maiken halt. Ingen aning om hur eller varför hon blivit det :/ 


Gammelman :)

Lördag.

Åkte iväg på eftermiddagen för att ta oss en titt på "en sak" Kommer berätta mer om det senare då allt är klart...jag kan knappt vänta :D
Blev även bilmeck, träning/solning, god mat, öl och Mummelman och vi kom inte i säng förrän 2:30 ungefär. Lite lagom sega alla var imorse ;P


Mamma och pappas projekt; en gammal Amazon! Denna ska fixas iordning och sedan blire glida av :D


Fondue och massa gott till! Haha lagom mätt man blev. Så farligt gott!


Lördagsmöööjs!


Min älskade man när vi kolla på bilmeck! :D

Söndag:
Trött och lite slitna. Dagen gick alldeles för snabbt, som vanligt när man ska hem :(
Låg och sola ute på gräset, myste med snupparna och hade det allmänt bra våran sista dag. Fick stressa till tåget förut, hahah vet inte hur vi lyckas. det var ju samma sak förra gången :D


La mig i skuggan under äppelträdet med grabbarna :)





Lille pilleVille :)

En superhärlig helg med massa skoj och mys! Som sagt, jag saknar redan otroligt mycket.
Finns inget bättre ställe jag kan befinna mig på, än hemma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0