Hell house

Jag är lagom förbannad just nu.

För en gångs skull så VAR det lugnt i huset när jag kände hur jag höll på att somna. Katterna låg hos mig och sov och grannarna dunkande inte musik. Jag somnar till...vaknar strax där efter av att idioten ovanför mig, börjar dammsuga, samt möblera om lite sådär på en tisdagsnatt. Lät fan som hon slängde hennes möbler på plats, bara dåna nere hos mig. Kort där efter vaknar katterna till liv av oljudet. Fullt bus och sedan hör jag bara hur nån av missarna börjar kaskadspy i lägenheten -.-  Som på toppen av ett rödljus, så hör jag nu hur grannarna med musiken även vaknat till liv...kan detta bero på granner nr 1 som satt igång denna cirkel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0