Halvsover halvnaken i soffan.

Min man gick hem för en stund sen, och här sitter jag halvt avklädd och supertrött. Tänkte att jag skulle ta mig till sängen men verkar inte komma så långt, haha.


Min kväll har bestått av middag med min man (ville bjuda på något gott eftersom han klara provet idag), film och soffmys :)  Kollade på filmen 23 med Jim Carrey, men precis som förra gången så kolla vi aldrig klart så det får väl bli en annan gång...igen, haha.  Tack för ikväll min fina


Men atteee... jag har ju mina stunder i köket  då det faktiskt blir ätbart det jag lagar till ;)
Och ja, vi har delade åsikter om kött, så vi kör på lite av varje, haha.

Ae, bajs Bert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0