God kväll!

Om ni nu är intresserade av hur min dag har sett ut, så kan jag bara säga en sak; Per Morberg!
Ja, jag har legat i sängen och kollat snart TRE säsånger av "Vad blir det för mat". Haha, ni kanske då kan hålla med om att man har hysteriskt tråkigt, och att jag aldrig igen vill återuppleva detta! Visst, han gör smaskigt käk, MEN han är för jäkla sliskig.


När jag tog min standard tur ut i köket en sista gång förut, så insåg jag att jag faktiskt hade två goda köttbitar som bara låg i frysen helt bortglömda. Så det fick bli att kila ner till Ica för att handla lite, och sedan gjorde jag en god, men sen, middag i min ensamhet. Det fick då bli marinerat kött, ris och beasås!


Detta är nog det mest intressanta jag har att erbjuda denna dag, en jäkla sunkig matbild!

Så hur ser då resten av min kväll ut? Jo jag hittade lite damfotboll på 4:an, Sverige - Japan skulle jag tro. Svergie ledde matchen med 1-0, meeen när jag knäppte över så blev det precis 1-1. Haha jag bringar otur :)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Jag skulle lätt kunna kolla igenom flera säsonger av det programmet, tycker det är döbra typ! Meeeen, det finns ingen tid!

2011-07-13 @ 23:35:30
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0