Fotboll

Sitter och väntar på att fotbollen ska dra igång. Dock är det endast vänskapsmatch mellan Arsenal - Malaysia, men kan ändå vara roligt att titta på.
Tanken var att jag skulle träffat min man nu och tagit en promenad eller käkat något. Men sen så börjar ju fotbollen om 45 minter, och då kommer hans vänner över. Så får träffa han imorgon istället.


Jag har så fruktansvärt tråkigt måste jag erkänna, och ja, jag måste få klaga. Ingen som vill/kan ses, mina grannar basar musik igen och katterna har nu efter ett rejält krig gått och lagt sig i soffan för att antagligen sova flera timmar. Får väl försöka komma på något lite senare, en promenad eller liknande...




Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Oh, jag lovar dej! Hade hellre hittat på någonting än att suttit här :/ Men gör jag inte det får jag inga pengar istället :(

2011-07-13 @ 16:29:41
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0