Drömmen om...

Har suttit ett tag nu och kollar på hästar som är till salu på Hästnet.
Jag bara längtar till den dagen jag har mitt jobb, och dom pengar som krävs för att kunna antingen hyra, eller köpa sig ett hus på landet, med en gård. Jag trivs inte i stan längre, jag vill helst bara härifrån.

När jag väl kommer dit jag vill så kan jag äntligen köpa mig mina hästar som jag så länge drömt om.
Har växt upp med våra Nordsvenskar, och det är den rasen jag har förälskat mig i och kommer fortsätta med. Jag saknar verkligen att bo hemma, att bara kunna gå ut till hagen och mysa med våra godingar. Det finns inget bättre. Just därför bland annat som jag bara älskar att vara hemma hos mamma och pappa.









Så inom några år så är det på en hästgård jag befinner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0