Det är inte söndag.

Har känts som söndag hela dagen idag, men det är ju bara torsdag.

Min dag har iallafall bestått av städning av lägenhet, samt tagit disken. Anledningen är den att imorgon så åker jag och Patrik hem till mamma och pappa i Köping och kommer spendera våran helg där. Och eftersom ingen, som vanligt, ville ställa upp på att ta hand om mina prinsessor utan att bli besvärad över det, så fann jag sen en lösning. Kakan kommer nämligen att bo i min lägenhet över helgen, och på så sätt så får även missarna sällskap...så det blir helt perfekt!!! Tusen tack♥  Så just därför så har jag idag städat och fixat så det är fräscht till imorgon. Haha tycker dock lite synd om Kakan då Esmet har börjat löpa igen, och ni vet ju hur mycket jag klagat tidigare på hennes jäkla jamande ;D

Tar tåget upp till Köping kl 12:31 imorgon, och kommer vara framme efter kl 14 :)
Var planerat att vi skulle åka upp dit för att vara häst, hund och kattvakt över helgen, men prata med min mor förut och dom kommer att bli hemma. Inget mig emot, snarare tvärtom! Ska bli så skönt att komma härifrån ett par dagar och bara umgås och ha det bra.


Resten av min kväll kommer att bestå av film, chips, dipp och gos med tjejern :)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Jag sa att jag kunde göra det faktiskt...

2011-07-28 @ 21:25:09
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: Johanna

ja de gjorde du, men du lät besvärad över det. Och nu slipper dom ju även vara ensamma

2011-07-28 @ 21:45:29
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0