Är rätt så vaken igen...

Vaknade nyss av att lägenheten lös upp och precis efter kom världens smäll! Härliga, svenska väder.
Är inte så jävla kartig när det blir sådär extremt, tycker väl mer det är lite mysigt när det bara mullrar lite på avstånd. Åh, jag som är så dålig på att somna om när jag blivit väckt kort efter att jag somnat.


Men att inte kunna somna om leder mig in på att; Jag nu sett klart Vad blir det för mat? (säsong 1-8), och kan inte få nog av Perran! Så nu påbörjas en evighet av Rederiet-avsnitt.

I väntan på...ja ni vet, så ska jag nog beundra vädret som nu börjar dra sig bort. Som sagt, på avstånd är det helt ok, MEN GE FAN I ATT BRAKA LOSS OVANFÖR MITT HUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0