All we need is just a little patience.





Haft en relativt bra helg.  Igår (lördag) så blev det familjemys då mamma och pappa kom ner till Norrköping. Först blev det ett besök på Smultronstället i Söderköping, och sedan köpte vi med pizza från det bästa stället- Vi&Ni, som vi tog med in till broder. Älskar när vi alla kan samlas och umgås, även om det bara är för en stund.
Finns inget i världen som betyder mer än vad min tokiga familj gör.


Dock så har jag nu under kvällen fått några små utbrott lite då och då. Jag är så trött på att ständigt sitta hemma. Folk har aldrig tid, eller lust, för att bara hitta på något. Finns ingen spontanitet alls, bara dra iväg och göra något. Sen så är ju den svenska sommaren med allt detta regn och tråkigt väder en stor bidragande faktor också, men jag tycker att man ändå borde lägga lite tid på sina vänner. Men men, denna sommar verkar inte bli det jag hoppades på, så jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Får dock en liten längtan till hösten...det är nästan så det känns i luften att den redan är påväg.

Ne, nu ska jag fortsätta mitt Vad blir det för mat- maraton. Ska nog även kolla runt lite efter snyggt, men även rätt billigt löshår, eller hur man vill säga det. Saknar mitt långa hår vissa dagar, så då kan det vara kanon med att ha några träns liggandes hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0