7 juli 2011

Hej!


Sov hos min man inatt. Blev att kolla på film; Black Swan. Riktigt bra film, vet inte varför jag inte sett den tidigare. Den är att rekommendera iallafall! Somnade dock väldigt sent då fönstret stod öppet och det var massa folk utanför varje timme som hade behovet av att skrika och härja. Vaknade runt 10 imorse och då vare dags att knalla hem till tjejerna.

Idag då? Jo jag ringde Vet. och fick en undersökning av Shenzi inbokad kl 18:10 ikväll. Så idag blir det att bara vara hemma och ta hand om lillskiten. Hon har inte blivit något bättre så kände att det var dag, och det får kosta mig alla pengar jag har om det är så. Hon måste bli bra igen!



Kika in snart igen. Ska bara äta lite så kommer bilder från helgen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0