6 juli 2011 - långtråkigt

Vet inte vad det är, men mina dagar är så fruktansvärt långtråkiga ibland. Inget händer och jag läääängta bara till skolan kickar igång! Ska bli så skönt att ha någon sysselsättning varenda dag.

Vädret är bra ute, så funderar på en promenad i solen, eller sätta mig nere vid strömmen.
Skulle egentligen åkt och storhandlat idag men så blev det lite missförstånd osv, så det fick bli imorgon istället.
Ska iallafall ner till min man senare i kväll när han är hemma från gymmet och allt, så något händer ju som tur är :)
Kika in lite senare så kanske Zarah har skickat över lite bilder samt en film som ni inte får missa från i lördags ;D



Saknar mitt långa hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0