5 juli 2011

Hej hej, hallå dagboken!


1. Jag lever
2. Jag har dock inte orkat göra annat än att ligga i sängen de seanste dagarna och kollat på tråkiga serier.


Kakan har precis stuckit iväg till jobbet igen :(
Hon kom förbi mellan sina jobbpass, så skönt att få träffa henne igen! vi är lite dåliga på att ses nu, dels så jobbar hon väldigt mycket, och sen så är det även jag som ibland har annat inbokat eller liknande. Så man får ta vara på dom stunder man får med bästa vännen :)
Dock så fick hon stå ut med att jag städa, vek tvätt och diska. Skönt att fått det gjort iallafall!

Dagens bästa: Älskling klarade teoriprovet på första försöket med 54p!!! STORT GRATTIS. Nu är det bara uppkörningen kvar, så har han äntligen sitt körkort :)
(Håller även tummarna för mamma som också ska skriva teoriprov idag, fast för lastbil!!)

Dagens sämsta: Jag är tillbaka på ruta ett med Shenzi igen. Hon fick ju "svälta" 12 timmar i helgen, och sedan fick hon lite lätt överkokt ris i några dagar. När jag sen började blanda i ytterst lite torrfoder igen, så började magen strula på henne. Jag kan inte göra annat än att tycka synd om henne, lilla gumman :(
Vet inte vad jag ska göra. Råd från Vet. är ju att prova byta foder, men vad ska man testa då? Är ju ingen miljonär direkt. Men får hoppas på att vi löser detta, för såhär kan det inte fortsätta! Påfrestande både för katten och mig.


Nae men om jag skulle få i mig panpizzan jag fick av Kakan och sedan skutta in i duschen då!
På återseénde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0