26 juli 2011

Vaknade upp hos min man imorse :)
Lät han sova vidare medans jag gjorde mig i ordning och satt vid datorn en stund. Smög hem runt 10 för att fixa med katterna och allt så. Har även hunnit med att ligga i fosterställning ett bra tag. Sån jäkla värk i mage, lår och rygg att jag knappt kan stå upp :/  Kul att vara brud...hoppas en tablett hjälper! Fick mer eller mindre sitta ner i duschen, haha måste sätt lite skevt ut.


Sitter just nu och väntar på att bästis ska komma och plocka upp mig. Vi ska försöka hitta på någe kul, samt att jag måste förbi F-kassan eftersom dom är efterblivna och inte klarar av sitt jobb.



Haha en kväll då jag lekte Joe Tempes hemma hos Maria. Säkert en av alla spontana groggkvällar hon bjöd ner mig på. I miss you granntant!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0